På senaste tiden har det inte hännt så mycke!

2009-07-24, 10:40:09 / Kategori: Allmänt
Hejssan!
Jaaa.. alltså det har inte hännt så mycket nu här på senaste veckan!
Vi skulle fara å teltta..
Men det blev inget av den saken!
Så jag har mest bara varit hemma och sura, men ochså liite på jobb..Bläääääää!
På Tisdagen var jag till stan med min mamma,eftersom hon hade kusinträff med sina kusiner!
Jag var nog ochså med på den fast jag inte är deras kusin! men dom är bara för humor:D Jag
skrattade så jag hade ont i magen ennu länge efter.
Jag var ochså igår till stan med sööta sandra! Och där chillade vi med en Sonja!:)
Senare kom ochså Annica och Mimmi till stan!
Det var roligt:)

Nu kom jag just hem efter att har varit hos Sandra övernatten!

Mamma och Pappa far idag till ekänes, så jag måste vara ensam hemma inatt.
Imorgon far jag troligtvis till min sööötnos lina:)

Vi hörs om mera tråkig uppdateringar:D
Ha de bra!
KRam:alex2

Tänkte lägga in några sommriga bilder!


En bild tagen från pappas trädgårdsland:)


En annan version av bilden med smultronen! Denhär är moukkaad liite mjukare
medan den andra är mera grann!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?