juuuh, super sköönt med sommarlov!

2009-06-14, 20:04:41 / Kategori: Allmänt
Hejssan!
ÄIdag har jag varit till kyrkan på mina konfimanders konfirmation!
Det var jätte mysigt när alla var så glada och festklädda:)
Kommer faktiskt att sakna dom liite eftersom vi hade så SUPER kiva på lägre!
MEn främst komer jag att sakna alla hjälppisar som man inte kommer att se på länge:<
Men sånnt e live! Det måste gå frammåt!
 The show must go one!


På fredagen for jag till lina övernatten och fanny var ochså där!
Det var jätte skoij eftersom det inte är så ofta man ser dom:)
Vi hade jätte kuul och såg på världens konstigaste film:DD
Hoppas vi kan ta om det nåndag;DD

Sedan kom jag hem på lördagen efter övning i kyrkan!'
JAg for först på min kusins 16års dag och efter det till mina grannar på
150 års kalas! Så det var mycke festande!
150års festen höll på till sena natten så som tur kom karin och räddade mej så att jag inte
måste sitta ensam med mina galna släktingar i ösregnet och åskvädret:D
Det var i alla fall en rolig kväll!

Idag när jag kom från kyrkan så har jag mest bara chillat å umgåtts med min urgulliga sööta karin
och nu är jag hos henne ochså övernatten!
Vi skall just se på filmen Klik!

Vet inte ennu några planer för imorgon men hittar sekert på något skoij eller så suras jag bara för karin måst
fara på jobb!

_Ha de bra!
Mera uppdatering om mitt sommarlov följer:D

kram:alex2

lina

Jaa vi måst ta pånytt de va så roligt att bara chilla o mysa o titta på mega konstiga alien-filmen :D kraam <3



2009-06-14, 20:34:44 URL: http://linaochfanny.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?