Sköööön sommar!

2009-06-22, 21:52:22 / Kategori: Allmänt
hejssan!
Midsommaren gick fint undan fast jag hamnade vara fast i skären me jaa..vissa typer å min familj!
Nää men nu hadde jag heelt roligt!

Igår for jag till karins mamma och var hus och hundvakt!
Det var skoijigt!

Nu är jag hos Annica å Camilla och vi har just varit och simmat!
Tidigare så såg vi på filmer från vår lägerskola!
Herregud va vi skratta!
Hihih..Det var roligt!
Jag vet inte vad vi skall göra nu men hoppas nått roligt:DD

Imorgon gäller det jobb på grillen klockan 3 till 9!
Välkommen å äta:DDD
Annors skall jag bara njuuta av mitt sommarlov och vträffa vänner och bara chilla!
Senare i sommar skall vi ut med husbilen på resa med en hel hög idioter:DD
Jag skall ochså ha mitt 16års BILEEEEEEEEET! Det kommer bli en oförglömmlig kväll
känner jag på mej:DD



Ha de bra!

kram:alex2


Dagge och Gugsan i farten:)
Mina sööta vänner!
(O) KLOKA!

fanny

så du på facebook va ja ha skrivi? :)



2009-06-24, 15:10:34

linapina

jaa vi måst fösöka ses! ja far på fredan så ja måst kolla, ja måst sidu fa på lite skobashopping :D

kraam <3



2009-06-24, 15:53:07 URL: http://linaochfanny.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?