Fredagen den 13

2009-03-13, 15:44:12 / Kategori: Allmänt
Hejssan läsaren!
Jag har inte uppdaterat pålänge! Förlåt mej!
Veckan har varit full stressad men nu skall jag försöka igen att hinna mera blogga!
Jag var inte på vollyboll på onsdagen för karin ville att jag skulle bli hemma med henne och hålla henne sällskap, och det var en riktig rolig kväll! Kan laga in lite bilder här nån dag:). Nånting annat har väl inte hännt ! Jaa.. förutom att jag hade mitt engelska prodjekt och geografi förhör idag och det gick nu väl heelt bra båda! Det är i alla fall skönt att ha det ur världen!
Nu måste jag fara för pappa skall föra mej till mina kusiner och sen blir jag där kanske hela veckossluter:) Det blir super roligt och har faktiskt väntat på det!
Bloggar mera när jag hinner..
kramar: alex2


Jag vill att det bilr SOMMAR!!! Kolla hu ljust hår jag hade där och jag hade tänkt
laga det ennu ljusare denhär sommaren! Fast det blir ganska blekt i solen men:)

Karin

ååååh Lacoste!<3 hahaha Min föredetta! :S



2009-03-13, 19:56:12 URL: http://kavist.blogg.se/

Karin

Hej slater va om du sku ta o uppdatera lite!!!

Så ja har nånting att läsa när ja har tråkit

CALL ME!



2009-03-18, 21:19:29 URL: http://kavist.blogg.se/

Anonym

haha, ja kommer ihåg dehäärr, du to den dä när vi fota ;DD <33 miss uu !!!



2009-03-21, 17:02:25



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?