tja!

2009-03-11, 16:10:38 / Kategori: Allmänt
hej!
En vecka har igen börjat och har fortfarande fullt upp i skolan så därför har jag inte hunit blogga!
Fick mitt betyg, och det var inte så värst bra så därför måste jag skarppa mej liitegranna!
Idag skall jag på vollyboll med karin så det blir liite avslappning från skollive!
På fredagen skall ja fara till andersböle till mina kära kusiner! Det blir jätte rolit!:)
Annors har det inbte hännt så mycke extra i mitt liv!
Jag kom inte med i tv som jag var på casting för ungefär en månad sedan! Typiskt min tur. Eller kanske det är så att jag helt enkelt inte är tillräkligt talangfull för tv" men jag kunde nästan ana att jag inte skulle komma me!
Men nu skall jag inte deppa utan rycka upp mej själv och kämppa vidäre! Nångång kommer det kanske att gå bra!
Hörs mera i slutet av veckan eftersom jag har på fredagen ett stort förhör och mitt engelska slutprodjekt så!
Ha de bra!

kram:alex2


Denhär bilden beskriver ganska mycke mitt liv nu!
Tolka det som ni vill!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?