Ursäkta min lättja! = dålig uppdatering

2009-03-08, 18:14:30 / Kategori: Allmänt
hejssan!
Förlåt att jag inte uppdaterat på länge men jag har inte haft tid, årk eller lust!
Veckan var ganska vanlig jag hade mycke i skolan och så så därför har jag inte skrivit! Fullt med läxor och prov som man måste hinna göra och sånnt PUUUSST!
På fredagen var jag heladagen med jenny och vi fick sluta tidigt så hon kom efter mej från skolan och sen for vi och köpa henne en ny telefon och sen åkte vi nu liite överallt! På lördag morgon var det tidig väckning eftersom vi skulle å söka hennes mommo 8 ute på simsalö! Efter det åkte vi till kirppis och var där ett tag och efter det skulle vi åka till ett annat kirppis men vi var liite lost och sen fick vi åka runt hela halva stan:D när jag kom hem så for vi med mamma och pappa och handla till tukku och på kvällen kom annica och camilla till mej övernatten! Det var jätte rolit eftersom dom inte ha vari på jätte länge!
Vi vaknade ganska sent idag och bara chilla hela förmiddagen och efter det for vi på teatertreningar och sedan for dom hem! Jag var efter det en sväng till sanndra som hjälpte mig liite med mitt engelska prodjekt som jag skall ha klart på torsdagen! HERREGUUD! ja har liite panik de ska var 15 minuter å jag har bara typ 4 min nu:D
Nu är jag hos min lilla gulliga karin mn skall nog snart fara hem och fortsätta jobba på dedär prodjektet!
Ha dde bra uppdaterar när jag hinner!

kram:alex2



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?