Chillning idag,imorgon jobb.

2009-05-24, 17:00:05 / Kategori: Allmänt
hejssan!
Igår hade jag huset tomt så jag böd några vänner till mej:)
Vi skrattade och hade allmänt roligt!
Tack för en fin kväll!
Idag så hade annica stuckit när jag vaknade men lämmnade en jätte gulli lapp åt mej;D vitsi jag skrattade.
Efter det for jag ner till grillen för att sara skulle lära mej hur jag skall göra dendär maten eftersom jag är reserv sommar jobbare där:)
Nu skall jag bara ägna hela kvällen åt min juuvliga karin!
Hon e så söt! Hon bjöd just mej på glass!
Får se vad vi hittar på senare!

Imorgon blir det hårt arbete på prodjektet i alla fall!
Eller skall försöka:D
Men jag tänker endå inte ta någon stress över det!
Det blir som det blir! Jag skall göra mitt bästa!

Vi hörs mera senare:)
Ha de bra!

kram:alex2


Min juuvligah karin:) Du e GULD värd!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?