Ett minne för livet!

2009-05-13, 18:05:15 / Kategori: Allmänt
Lägerskolan var heelt bäst!
Det var helt jätte roligt och alla hade jätte god fiilis! ( bilderna jag lägger in senare visar hur rolit vi hade)
Vi badade bastu och var och simma i havet och satt och njöt i en varmvattens balja. Vi spelade kort. Drack & Åt.
Dansade. Sjöng. Skrattade.Vakade hela natten lång.  Och hade bara allmänt heelt juuvlit!

Jag vill inte att det skall vara slutet.
Jag vill inte att vi alla skall splitras.
Alla börjar nya skolor, ett "nytt liv".
Men det som jag hoppas innerligt är att vi alla kommer träffas och hålla kontakten så mycket som möjligt trots
nian tagit slut. Vi talade nog redan att vi skall bestämma någon dag som vi alla åker ut till Toonis holme och badar och festar och har det skoij! Lika skoij som på lägerskolan, eftersom den var MYCKET lyckad.

Tiden räker inte till..
Snart är allt slut..
Ingen grundskola..
Ingen kvs..
Å ingen 9A!

Det känns hemskt ledsamt att vår tid med klassen snart är över.
Fast vi strider så att vi håller på att döda varandra, så har ´vi endå genom åren blivit en slags
"familj" och man märker att man är väldigt fästa vid er.
Vi har en bra gemenskap och bra vännskap.
Hoppas det inte tar slut bara för att man skall gå ut 9an.
Som sagt..
Lägerskolan med 9A, kommer alltid vara ett minne för livet och en mycket fin upplevelse.
Remember..
This is not yet godbye!





jag lägger senare in MASSOR med bilder som vi fotade från resan!
Måste bara väntta att tooni,wikkus,jens och hinssis skickar dom till mej!

Ha det bäst

kram:alex2



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?