Jag kan se mållinjen!

2009-05-28, 21:09:37 / Kategori: Allmänt
hej!
Nu är det nära!
Prodjektet är över!
Allt är färdigt!
Det blev Lyckat!

Idag hade vi 9:ornas middag och åt fint i Wessmanssalen!
Vi hade ochså redovisningar på våra project!
Alla var så glada!
Alla var så lyckliga!
Snart är skolan slut och alla är på gott humör!
Medesamma lessamt men man kommer ju ännu att träffa alla ljuvliga typer nångång i livet!

Imorgon har vi kyrka och sen efter det 9:ornas fotismatch mot lärarna!
Det blir MYCKET spännande att se fram emot:D
Efter det har vi mat och sedan sittövningar.
Efter det sångövningar och sen får vi gå hem!

Tyvärr måste jag använda måste jag använda min konfirmations klänning till avslutningen
eftersom jag inte hittade någon klänning i borgå och har inte haft tid att fara till itis.

På kvällen blir det jennys dimission!
Har köpt till henne en ganska konstig present!:D men det var det enda min ekonomi rekte till:D

Nu skall jag kiila i duschen och sen skall jag kolla en stund på tvn å sen SOVA!!!!


Ha de bra!
Vi hörs närmare!

kram:alex2

Snäll kille

fyfan va du är ful!



2009-05-29, 14:35:30



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?