Liite missnöjd med mej själv"

2009-05-26, 21:29:16 / Kategori: Allmänt
Hejssan!
Jag är liite missnöjd med mej själv!
Mitt prodjekt har inte alls blivit bra!
Jag har inte alls orkat jobba på det och är annors ochså ganska missnöjd!
Jag har bara njutit av ledigheten och henga med vänner och gjort allt möjligt rolit,
och TOTALT skiti i mitt prodjket!
Igår började jag fundera att hey! Det är sista dagen som jag skall jobba å sen skall det vara färdigt!
Jag börjar bli smått stressad, men försöker hålla huvudet kallt!
Nåjaa!
Idag har jag varit på jobb hela jävla dagen! Var heelt slut när jag komm hemm men man får bara tänka att man får pengar.
Så inget jobb har det blivit idag heller!
Men imorgon blir det jobb tills nattens sena timmar!
Hoppas det blir bra!
Jag kom just hem har varit å träffat pojkarna till tträskberga och chillat där en stund!
Nu skall jag gå och se vad jag måste göra imorgon och kanske förbereda liite grann!
Jag har ochså ett annat problem och det är att jag har ingen vårfestsklänning och jag har vårfest om typ 2 dagar:S
PANIIIIIIIIIK!
Jag har ett par gräddvita skor men ingen passande klänning till dem!
Jag sökte genom hela fucking borgå och hittade inte en enda klänning!
Nåjaa får se hur jag skall lösa det problem. Den tiden den sorgen!

Ha det bra!
Kram:alex2



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?