Go Natt!

2009-11-27, 23:57:32 / Kategori: Allmänt
heeeeyy!
sitter ensam hemma..
har varit hos karin hela kvällen. vi var ochså en sväng ti pona!

Hade finska prov ida. De gick int så bra! Hoppas på gokänt.
Kännde mej sjuk efter skolan.

Imorgon har jag vänttat på.
Hinsbergs fest. Hoppas den blir rolig:)



Talade just med en viss person som jag alltid har kunnat tala om allt möjligt med.
Vi har varit ganska mycke i strid, men nu har vi fått uprett de.
Han är sååå rolig:D medetsamma känner jag mej så lättad att vi igen kan tala, och att vi är vänner.
YOU ARE GREAT MAN!


Nu skall man i "snarkklådan" som min mamma brukar seja
Ha det bra!
kan inte väntta på imoron.. JEJ!

kram:alex2



PARAMORE SÖNDAG! JEEEESSS<3 med härliga flickor såklart;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?