Idag var det fint väder..alltså det blev några bilder.

2009-11-03, 19:24:46 / Kategori: Allmänt

hellou!
For igår till karin övernatten och vi hade super roligt som vanligt:D vi hade ett schema vi följde;D hahaha

Det var nog lite beskt att stiga upp idag och fara till skolan till 8 men jag var väldigt nervös för mitt engelska föredrag så jag gick till skolan med raska steg!
Onödigt var jag det eftersom det var ganska chill och gick helt bra, tror jag:D

Efter skolan idag så kom karin till mig och det var så fint väder att vi bestämmde fota!
Sen såg vi på Män som hatar kvinnor - filmen.
ELLER! jag såg karin SOV!

Nu är jag här hos karin och vi bara chillar. Fast jag borde nog fara hem och sova för att årkka med prg imorgon och en ganska tung skoldag!

Som tur så har jag inte så mycket läxor tills imorgon!



Har inte ennu fått några HD bilder!


ha de bra!
Hinner inte uppdatera imorgon så jag uppdaterar sekert på torsdagen"


kram:Alex2


En attityd bild, jag gillar.

 

 

Vackrare blåa ögon kan man inte ha!

©Alexandra




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?