"jag ska packa min väska..och stryka mina kläder"

2009-11-25, 21:22:17 / Kategori: Allmänt
herrejestas!
Så som min rubrik sejer så har karin flippat!
Det är en stor dag för henne imorgon eftersom hon skall på praktik.
Ni vet inte hur stolt jag är över henne.. hon e ju bästa jag har:)


Några andra filurer jag är stolt över är lina och fanny som har gjort ett alldeles FENOMENALT arbete bara för ett ynkka prov. ALLTSÅ OMG! påriktit..jag kan inttens förklara.
GO GIRLS!


Mej själv är jag inte någåt värst stolt över:D jag har bara slappat hela min lediga dag på prg, så imorgon blir det att ta sig i nack skinnet och läsa på finska. och sedan blir det de värsta provet.. BIOLLAAAA...
jag fasar. det är domedagen..

nu skall jag bråka med karin!
ha det gott!

kram:alex2

fanny

aww :DDD vi e små nördar. (påriktigt så ja erkänner att dedär va extremt nördit men man lärde sig bra)



2009-11-25, 21:38:59



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?