Är inte mera så förtjust av biologi

2009-10-27, 15:44:44 / Kategori: Allmänt
hejssan!
Igår var jag liite krasslig så det var därfför jag inte bloggade:/

Idag har jag varit i skolan och konstaterat att biologi är inte kul med den lärare vi har.
Han mummlar i skägget,trots att han inte har något skägg och är väldigt dålig lärare.
Jag som hade tänkt skriva biologin i studentskrivningarna men som det ser ut nu så NEJ TACK!

Har massor att göra i läx,förhör och prov väg denhär veckan.
MASSOR MASSOR MASSOR! huuj vad hemskt.
Jag har prov nästa måndag och pga höstdagarna så kan jag inte läsa på veckosslutet!
Men ser absolut fram emot HD!


Jag är allmänt på ett lite stört humör med föräldrar och sånnt men det går väl över.
EFTER REGNET KOMMER SOL!
eller va;D


Idag kväll skall jag fara en stund till min juvliga karin<3
bara hon skulle laga sig hem från skolan^^



ha en bra dag!
Imorgon blir det prg.

kram:alex2



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?