onsdagen och torsdagen svävar iväg..

2009-10-22, 18:12:00 / Kategori: Allmänt
hej!
onsdagarna och torsdagarna går alltid jätte snabbt på veckan!
Har oftast något program då så har inte så mycket tid att vara på datorn.

Det var PRG och ungdomsmässa som gällde igår.
Verkligen heelt underbart. Det var jätte fint i kyrkan på kvällen.
Och paulina sjöng som en ängel igen och tårarna började sakta droppa ner för kinden.
Jag är en sådan människa att jag gråter om jag är lycklig och lessen!
Någonting kan vara så fint att jag börjar gråta. Just musik och film är typiska exempel.
Huj vad tragiskt:D

Idag har jag haft en hemsk 8-4 dag i skolan.
En SUPER possitiv sak är att jag gick idag till studiehandledaren för att kolla med mina kursser, eftersom jag ville ha en ny kurs in som heter "julfests programm" och vettni hur glad jag blev när det gick att fixa:D

Det är igentligen bara 2or som får ta den men pga för lite medlemmar i kursen så fick jag joina!
Det kommer bli hur roligt som hellst att planera och medverka i julfestprogrammet.

Det ända dåliga var att nu har jag typ inga vanliga timmar med mina vänner utan bara me någå random människor..Nåjaa..man ska ju int sällskapa utan läsa å lära sig.


Slut med skolprat!
När jag kom hem så var jag smått trött så jag gick och sova en stund och nu hade jag tänkt besöka karin en sväng:)


Imorgon får man se vad man hittar på.
Men lördagen är planerad med bokmässa med lina på dagen och eventuellt bastu hos nannu och ando på kvällen.
Låter de inte kuul? ;)



ha en bra torsdag.
kram:alex2

Linkkari

de låter skitkul :D vet du va? på bokmässa e de också musikmässa så dä finns artister som uppträder o annat skooj :D:D:D

(gilla du namne? :P)



2009-10-23, 13:50:54



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?