ser fram emot veckosslutet

2009-10-28, 21:34:42 / Kategori: Allmänt
Hej!
Huj vad vi har mycket i skolan just nu!
Det är projekt,prov,sångprov, spel prov, analyser O.S.V
man blir helt slut i huvudet.

Prg idag var roligt, som vanligt:)
Är ganska nyss hem kommen och är ganska trött och slut och lite sur.
Jag är sur för att jag har valt att kämpa igenom en sånhän skola.
Jag ställer denhär frågan 1000 ggr per dag: Varför valde jag gymnasiet?
Något svar får jag aldrig, men alla nära och kära försöker stöda mig att kämppa igenom detta helvete som inte ennu har börjat påriktigt ens!

SLUT pratat om skolan.
Ser sååå mycket fram emot veckosslutet och höst dagarna:)
Vi tala ganska mycket om det på prg idag och efter som det är min först gång så VÄNTTAAAR jag^^



Imorgon blir det fullt program.
Först skola, sedan prov och förhörs - läsning
sedan packa
Och sedan sova för att årkka!



ha en bra onsdag kväll!
kram:alex2

Lina

du uppskattar de mycket när du blir äldre att du gått gymnasie, du kan allti va stolt över att du tagit stundenten och så har du mycket bredare urval av sånt du kan studera :) kämpa påååå! <3



2009-10-29, 15:22:25 URL: http://[email protected]



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?