tillbax till vardagen

2009-10-19, 14:06:41 / Kategori: Allmänt
Hellooou..
Idag när jag vaknade 06.40 såg det väldigt dyster och mörkt ut.
Jag gjorde mej färdig att gå till bussen och när jag steg ut från huset så ser jag hur mega stora snöflingor faller ner från himmlen och ett vackert vitt lager snö ligger på marken.
Jag sken upp som solen och gick med ett leende på läpparna till bussen :)

Skoldagen var ganska trög efter att komma tillbaka från ett 7 dagars höstlov :/
Men roligt var det att se ala vänner och tala och chilla.
hade som tur bara två timmar idag eftersom våra lärare ennu är permiterade !
Det är så jobbigt fast det låterroligt med att ha så några timmar så är det i själv verket jätte tungt eftersm man måst studera på egen hand. DET SUGER!

Nu sitter jag hemma och gjorde just ett par jätte goda smörgåsar.
Jag åt dom mycket hastigt och nu skall jag gå och göra några till:)

Inga extra planer för idag förutom läxor.. jaaa och idag är det den bästa tv dagen :D
Först salkkarit sen huippumalli och ennu desperate houswifes ;) kan det bli bättre?

Imorgon har man sovmorgon när man börjar först kl.12.35 ^^


Ha en skööön måndag.
kram:alex2



sitter ofta och tänker. Tro det eller ej!
Jag saknar faktiskt "the good old days" och mitt gammla långa hår :(



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?