hahahahahah..

2009-09-17, 11:00:34 / Kategori: Allmänt
hejssan!
Jaaa.. jag har tydligen massor stavfel.
Men jag kan inte tyvärr göra någonting åt att jag är lite ordblind och stavar som en kratta!

Idag är det torsdag.
Jag mår pyton.
Min mage värker.
Mår dåligt.
Annors är allt bra.
Borde småning om börja läsa på prov.
Om jag skulle orka.

Ikväll har jag inga planer.
Är ganska trött så det blir säkert bara hem och vila och läxor och sånnt.


Veckosslutet är ennu oklart.
Hoppas det kommer någonting roligt att göra.



Nu skall jag söka upp på google något fint konstverk till teckan.
Kanske tänkte ett på JESUS. Det är ju alltid lika intressant.



Ha de bra!
Vi hörs!


kram:alex2

Karin

Du stavar som en kratta och Jag kör bil som en kratta! Världen bästa uttryck!=D



2009-09-17, 12:32:22 URL: http://kavist.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?