Hemmkommen från moster:)

2009-09-30, 10:09:26 / Kategori: Allmänt
heissan!

Kom nyss hem från moster.
Igår så gjorde vi massa skoij.
Först så var vi till itis en sväng.
Sedan for vi hem till henne till herttonäs och gjorde oss fina.
Sedan for vi till stan och åt på en turkisk restaurang.
Det var faktiskt ganska gott.
Sen blev det teater på Viirus. Ganska speciell upplevelse.

Efter det for vi hem tillbaka till herttonäs och tittade på män som hatar kvinnor.
Eller jag tittade och hon sov:D

På morgonen hade hon beställt frissa åt mig så nu har jag en ny frisyr.
Ändrade faktiskt ganska radikalt:D och då färgade jag inte alls utan bara klippt det.


Nu skulle jag måsta fara till Borgå och hämta några viktiga papper från skolan och sedan är det väl prg som gäller.
Fast det borde vara provläsning. Men heey påriktigt?
jag årkkar bara inte. Skulle bara villa vara och chilla och ta det lugnt helatiden. Låter inte det som en bra ide?


Vi hörs mera imorgon efter jag har varit i skolan och skrivit prov:)



Ha det bra!

kram:alex2





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?