JAG VILL SOVA!

2009-09-22, 20:37:42 / Kategori: Allmänt
godkväll!
Jag skulle gärna vilja sova men tror du man kan göra det i denhär stressade tiden.
Jag måste läsa 10 sidor med olika noveller.
Skriva ett referat ur en notis i tidningen.
Läsa en sammhällslära bok.
OCH räkna matta uppgifter.

Livet ler!
Får man inte migren med dethär får man aldrig:D



kram: en stressad alex2


Allt vad jag skulle behöva nu var semester. Vill någon föra mig till juuvliga Kreta?

LIIINAAAA

JJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGG!!!!! <3 :DDDDD

stressa inte försök slappna av, ja förstår va du känner...not nice :/ visst kommer du ti prg imoron? :) see ya <3



2009-09-22, 21:19:11

fortsättning

eheh, ja vet int hu de står ekonomiskt till för mig just nu, men annors skulle jag packa våra väskor genast hahah :D vi ska fa ti kreta nångång tisammans :D



2009-09-22, 21:21:15



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?