jajustde! nu var det måndag igen!

2009-09-07, 10:52:29 / Kategori: Allmänt
hellooi!
Mitt veckosslut var riktigt skoij:)

Efter jag hade fotat bilderna( som jag inte ennu årkat laga in på datorn ;D )
så ringde min kära vän fanny till mig och frågade om jag var påväg till borgå!
Jag kom snällt till borgå och vi for och äta på en myysig kinarestaurang!
Efter det så for vi hem via mig och sen till nickby till fanny:)

Lina fiina kom dit och vi gjorde oss fina till festen:)

Det blev en mycket rolig fest. Enligt mitt tycke! Fast det var bättre förra gången_;)
Vi Hade ju lina med oss så det blev IGEN en heel del dansande:)
Sedan börja alla bli trötta så det blev hemdags!
Jag var så klok att jag kom dit utan sjuss hem eller någonstans att fara efter festen!
Som tur fick jag komma till kära ida så mitt problem löstes!:)

Vi kom hem 1 tiden sen så talade vi skit och myyste ett par timmar tills vi sommnade:)

På Söndagen kom mamma efter mig och sedan var det jobb som gällde kl.4!
Hade jätte liite kunder ppå grund av dåligt väder:/
Som tur var karin där och höll mig sällskap!

När jag kom hem så var det duschen och sedan sängen som gällde!
Men tror ni jag kunde sova? NEJH. jag mådde så JÄTTE illa på kvällen så jag bara låg vid vessabyttan och trodde jag skulle dö.
Jag var sjukt trött och somnade förståss inte före sena natten:<

Höll på att dö idag när klockan ringde kl. kvart före 6!
Nu sitter jag i skolan och denhär dagen kommer gå så trööööööögt.
Det hjälpte heller inte att ha kl.8 på morgonen en och en halv timme musikteori! jag är besk!


Hoppas det skulle hända något roligt när jag komemr hem idag:)

Ha det braa kära läsare!
Det var en snabb uppdatering av veckosslutets händelser!

Ha det fiint!
Kram:alex2

lina

de va mycke skoj att dansa!!! :D hahahahaa ditt skrap märke såg fint ut, ja undra verkligen va du ha hålli på me :D ;D



2009-09-07, 17:45:49



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?