lediga dagar är myysiga.

2009-09-29, 09:45:15 / Kategori: Allmänt

Helloi!
Igår var det ledig dag.
Var till kvs och gymnasiet och hälssade på gammla banditer från det förflutna:D
Nåneeejjh juuvliga människor, som min lina<3

Efter det kom jag hem och sedan for jag med annica en sväng till itis och sedan kom hon hit övernatten.
Vi badade, såg på Despret(HEEELT BÄSTA SERIEN) och skrev essä:D


Nu vaknade jag just men hon var inte här mera:D
Hon har väl farit till skolan.

Idag skal jag fara till moster och vi skall gå och äta och sen på Bio eller Teater:)
Det blir super kuul!
Om jag kommer ihåg skall jag ta med kameran och lägga in ett par bilder!


NUUU skall jag läsläsläsläslsälsä LÄÄÄÄÄÄÄÄÄSAAAAAA!
Engelska boken vänttar... USH!




ha en bra tisdag!
kram:alex2




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?