lördag.

2009-09-05, 08:55:27 / Kategori: Allmänt
gumorron!
Igår blev det shopping i itis med karin och annica! Fyndade faktiskt liite;)
Efter det så kom jenny och linda ochså dit och vi var och åt.
På kvällen åt vi god sallad och grillmat och spelade RETRO spelet med anna!

Det var en skön och lugn fredag:)

Idag blir det kanske fest i nickby! Vet inte ennu! Får se vart vägarna bär!

Jag tänkte just gå ner och fråga bobby om jag får låna hans systemkamera och ta några höstiga bilder:)

Om det blir några bra bilder lägger jag sekert in dom hit!


ha ett skönt veckosslut!
Uppdaterar närmare.

kram:alex2

mandi

hej! förlåt så himla mycket jag har helt glömt bort att skicka pånytt bilderna ;< men idag SKA jag! kram



2009-09-07, 07:09:44



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?