Saturday feever ;)

2009-09-26, 19:40:11 / Kategori: Allmänt
halloi!
Idag blev det svamplokning efter en ganska sömnlös natt med hemsk hosta.
Vi kom hem ganska sent men roligt var det:)

Efter att vi hadde varit med Karin och Linda i skogen och plockat 12 liter trattkantareller for jag till Hinsby.
Nu är jag här och vi har ätigt jätte god mat som Nannu och jag gjort:)
Vi skulle igentligen hjälpa pojkarna att röjja kvistar men vi hann inte ut före dom var klara:D

Nu blir det bastu ;) SKÖÖÖÖÖÖÖNT!
Vet inte ennu om jag skall fara hem idag:/


Det skulle ju sitta med en bastu cider!

Imorgon har jag i alla dall jobb.
Som tur kommer Sarah med mig och jobba för det är sista gången öppet så det kommer vara MASSOR med kunder!
Hur skall man klara sig utan grillmat till nästa SOMMAR????? :OOOOO

Nu skall jag njuta av min lördag.
Så mycket jag nu kan njuta i denhär flunssan :S


Ha en JÄTTE rolig lördag kväll:)


Kram:alex2


hahahah! Hittade en fin bild på nannus dator:D



LINA<3



HAHA ;)






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?