Svampar är roliga.

2009-09-20, 19:38:38 / Kategori: Allmänt
hejssan!
Har igen haft ett skönt veckosslut med mycket avkoppling!
På lördagen hade jag jobb på grillen och sedan blev det chillning på kvällen med annica och bändet:)
Jag och annica kom hem klockan 1 ! hahah:D

Idag for vi till kyrkan på en lite speciell gudstjänst:)
Den var jätte fin!
Paulina sjunger som en ängel!

Senare blev det smått provläsning och svamp plockning med karin.
Fick en riktigt okej fångst:D

Förståss blev det söndagsmiddag på grillen :D


Nu skall jag gå i bastun sedan skall jag ennu läsa lite på prov.
Ja gott folk ni vill inte veta vad jag har framför mig nästa vecka.
Jo min första prov vecka.. HJÄÄÄLP!
Snacka om att man får panik.

Måste nog gå tidigt i säng idag så jag inte är så trött imorgon.
Mina måndagar är så juvliga.. 8-4 !!


Ha det bra!
Mera uppdatering följer:)



kram:alex2


Vi knäppte en bild idag när vi var i skogen:) Min sööta karin<3

Karin

jahasjahas vartifrån ha du stulit denhär bilden då? HUH? murr



2009-09-20, 21:37:58 URL: http://kavist.blogg.se/

elin

Hej myggs! länge sen sist....vi måste ju träffas snart, men det här veckoslutet kan jag inte:( jag ska till sverige...men kanske sen följande vecoslut???



2009-09-21, 11:02:50



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?