uräkta min dåliga uppdatering..

2009-09-15, 18:19:31 / Kategori: Allmänt

Jaaa.. har inte årkkat eller hunnit uppdatera på länge:/

Veckosslutet var riktigt roligt:)
For på lördagen på kvälls sidan till lina och sedan blev det bastukväll/fest hos nannu och ando!
Det var super roligt!
Vi badade, dansade grillade och skratta!
Efter det for jag till lina och sova!

På söndagen var det först mosters kalas och sedan jobb som gällde.
Annica kom till mej övernatten och det betydde att man inte presic gick och sova klockan 9:D

Det skulle man har bordat göra eftersom jag på måndagen hade en jätte tung skoldag. 8-4 eller igentligen halv 5.
Vi hade nämligen engelska essä sista timmen.
På kvällen blev det gufars kalas och sedan bänd-treningar!

Idag har det varit en ganska lätt skoldag.
Efter skolan så blev jag en stund i borgå för att träffa min kära kusin.
När jag kom hem så åt jag och for sedan och träffade några vänner.


Är nu igen hemma och det är Salkkarit dags just.
Efter det blir det liite läxor och sedan kanske mera tv :)

Som tur börjar jag först kvart före 10 imoron.
Imorgon är det onsdag och det betyder prg.
jej!





Vi hörs om mera uppdatering och skall försöka skriva mera aktivt.

kram:alex2



Anonym

Det är störande att läsa när du har jättemycket stavfel och skriver lite slarvigt osv... Skulle bli mkt trevligare att läsa mindre stavfel osv :)



2009-09-15, 19:24:53

Wilhelmina

Jävlar va vacker bild! :O



2009-11-05, 19:34:45 URL: http://www.flickr.com/photos/41468875@N02/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?