13.4

2010-04-13, 11:59:52 / Kategori: Allmänt
hej.
vaknade kvart över 10 och bestämde mig för att kolla in en Wallander film.
har ledigt idag,men det är inte så roligt..
har helt mega tråkit och sitter bara hemma och ser dum ut i fula kläder och smutsigt hår:D

ikväll skulle kanske annica komma hit om hon får sjuss.
vi skall faramed pappa efter hans jobb och hälssa på gamla mommo doris.
hon är BARA 94 år !!! snacka om krut-mommo.

en sväng skall jag hinna träffa karin ochså idag.
MEN JUST NU bara döör jag i tristess.
för alla är i skolan och på jobb och hit sitter jag ensam hemma.
kanske jag borde fara till butiken och köpa något gott.
jag har faktiskt ganska MAGNIFIKA lunch planer idag.
vettni vad jag skall laga?
joo jag skall laga en vegetarisk grönsakssoppa och halomiost.
NAMNAMANM! det är ..NAJS!

ha en bra tisdag.
kram:alex2


nam halloumi ost:)

Olivia

Min gamla mommo hette också Doris :p men hon e död :(



2010-04-13, 16:23:03 URL: http://oliviahellroos.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?