aaaaaaaaaaaaaaaaaahhh

2010-04-28, 16:32:02 / Kategori: Allmänt
ALLTSÅ JUUVLIG DAG!
slutade skolan tidigt och for efter det och köpte lite vappugrejer;)
SÅÅÅ snygga brills.

Sedan kom jag till prg och lina och jag har njutit av solen som bara VAD!
alltså det är helt juuvligt väder.
linkkari har typ bränt sig:D
jag vill sola så mina svarta hår skulle försvinna från mina armar:DDD
okej,jag är konstig.

sen var vi en sväng till linkkari och jag fick massor gammla kläder som hon int ville ha!
snacka om att ha en juvligt snäll vän<3
TACK LINKKARI!

Nu skall jag fortsätta att chilla här med alla och äta glass.
NAMMMM!
livet ler.


ush ikväll måste jag laga läxor.
men inte gör det någå!
jag är så glad över vädret:)

ha det bra!
kram:alex2


sol gör mig glad.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?