ALLTSÅ NU VA DE DROPPEN!

2010-04-29, 19:43:05 / Kategori: Allmänt
som fick begaren att rinna över.
jag är så JÄÄVLA trött på läraren som inte kan förstå att man vill förbereda sig för vappen och inte sitta och göra läxor hela jävla natten idag.
PLUSS ATT JAG SKULLE BEHÖVA SÖMN!
vill ni veta vad allt jag har imorgon?

MODDA: essä innlämnad på 4-6 sidor (jag valde en krävande text,för jag trodde jag var duktig)
RELLA: förhör
ENGELSKA: vanliga uppgifter PLUSS ordförhör på massa svåra ord pluss översätt stycket som är FITTIGT
FYSSA: skriftliga inlämnings uppgifter (jag är inte en så stor fan av fyssa)

Allt detdär-.-
klockan är snart nie och jag vil bara sova...


kill me softly.
jag behöver veckosslut nu.

kram:alex2



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?