det känns tomt..

2010-04-14, 09:52:02 / Kategori: Allmänt
hej.
jag sitter hemma och ser jätte trög ut för mina provutgivningar börjar typ först någå klockan 1.
fast vädret är SUPER fint ute och dethär är verkar bli en bra dag känns det ändå SUPEr konstigt.
det känns tomt.
som om ingen skulle igentligen vara här som om man skulle vara ensam på hela jorden.
alla skall göra något roligt som fara på resa,träffa sina bisar,festa,shoppa,få bra i sina prov, myyysa osv.
nu låter det som om jag skulle vara en avunsjuk bitch, och det är ju presis det jag är:)
men vad kan man åt det?
men jag ville bara berätta hur jag kännde mig och nu har jag sådan fiilis att ni aldri mer kommer orkka läsa min blogg för den är bara ANGST 24/7!

Igår så for jag helt mega spontant till borgå en sväng och äta med Marta och Wessus.
det var mysigt,vi skrattade för att vattnet i rosso kostade 1.80 OCH DET VAR KRANVATTEN!

när jag kom hem så for vi och hälssade på DORIS.
hon är alltid lika gullig och ursäkta jag skrev fel i förra inlägget hon skall faktiskt fylla 95 i år:D
och ennu bara stickar hon 70 par sockor i året!

när jag kom hem var bruttan här och jag blev super glad.
vi åkte med min laaaama skoter till butiken och handlade lite
sedan såg vi på salkkarit
sedan for vi och cruisa en sväng med karin och pratade DEEP SHIT!
jag ville se på wallander när vi kom hem men bruttan sommnade och blev arg när jag väckte henne.
så jag satt sekert i en halv timme och pratade med mig själv, TRAGISKT.


jaaa..kanske man skall gå ut en sväng och njuta av det fina vädret med en kopp kaffe och en cigarett.
låter som en plan.
om någon vill komma hit så välkommen:)

ha en skön onsdag.
ikväll är det prg,månne jag inte har blivit på bättre humör tills dess!
har saknat MASSOR lina men jag förstår att hon har haft det stressigt med sin provvecka med 7 PROV!
nåjaa,idag får jag se henne= LYCKA!



kram:alex2



sommarbild på mig och lina:)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?