HEJ O HO JAG TROR JAG HAR EN DIAGNOS!

2010-04-06, 11:44:41 / Kategori: Allmänt
okej..wtf!?!? vem lagar en såndän rubrik:D
nåjaa..i alla fall.
jag kom just från läkarn i borgå, det tog en ganska lång tid.
VETTNIVAD..nu kom dom fram till att jag har ASTMA!!!!!!!!!!!

okej..jag skall ennu på flera test och så men dom är ganska säkra.
och jag fick en annan ganska mysig dom ochså och det var att du skall omedelbart sluta röka.
LÄTTARE SAGT EN GJORT! men jag skall försöka mitt bästa. för min ekonomi och hälssas skull.

jag vet att man inte dör i astma eller nåt men jag fick endå en klump i halsen när läkarn sa det.
jamena..han börja fråga vafför yrke jag hade tänkt mej och var sådär att jaa..bagare eller frissa eller byggare skall du nu inte bli för det är för farligt.
WTF!?!?!? kan int dom stackars människorna som har astma bli de?
jag sa att jag vill bli skådis,så sa han bara att nojuu de e nu int så farlit men att man vill nog endå kunna andas när man skådespelar annors kan det bli ett problem o jag bara :       -.-´´´´´´´´

nåja i alla fall så var jag och sökte ut mediciner för 45 euro och väntar på att få en remiss till någon lungläkare som gör ett riktigt astmatest där man skall springa och allt saamari.
kiva när jag fick såndänä kortison piller så ja kommer typ att svälla i ansiktet:D
så undra inte om jag ser ut som någån liten gris nästa gång ni ser mej!


PÅ TAL OM LYCKA I ALLT MÖRKER:
vanessa min gullegris gav en hel JÄVLA PLASTPÅSE me kläder till mej som hon inte mera orka med.
SNACKA OM ATT JAG ÄR I HIMMELRIKET!
tack vanessa du är supergullig och kläderna är PRIMA! jaa..byxorna är lite stora..men jag kan setta dom på mitt svulllna ansikte sen:D


nu skall jag sluta babbla och data och börja läsa på mina prov så man inte får mera problem i livet än vad man har! fast jag börjar nu endå bara pröva domhär kläderna så int blir de endå till någå men det låter fint med ett försök.


ha det bra.
nu skall jag laga int ett bildinlägg om vad jag har sysslat med en tid tillbaka.
kram:alex2

NESSU

HEHE VASEGUU <3



2010-04-06, 12:27:55 URL: http://nesslann.blogg.se.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?