jag lever ennu,nästan..

2010-04-18, 17:09:55 / Kategori: Allmänt
HEJ!
jag ber massor om ursäkt men jag har haft en paus från datorn nu sedan torsdagen,och jag kan berätta att det är riktigt skönt! Nu skall jag lite förkortat berätta vad jag sysslat med...

På torsdagen var det Anonyma Nikotinister efter skolan. Det var jätte juvligt väder den dagen så karin kom efter mig med scotern från nickby. Sedan chillade jag med henne resten av kvällen.

Fredagen var det lång skoldag(om man jämför med förra perioden då jag slutade 12.20) men jag tyckte endå att jag lärde mig ganska mycket, det kan bero på att jag i nästan alla kurser sitter ensam och faktiskt fösöker konsentrera mig. DUKTIGA JAG!
Efter skolan blev det mat och kaffe med Danne. Myyyysigt.
På kvällen kom sedan Karin, Annica,Jonatan,Basse,Pona och Hinssis hit och det blev lite drucket.
Pona,Hinssis och Annica blev övernatten.

På lördagen vaknade vi och sjussade hem grabbarna.
Efter det var jag och Annica till butiken och sedan var vi i duschen och sedan bärde det av mot Borgå.
Vi skulle träffa Wessus och Marta och gå och kolla på Borealis Cup med dem.
Efter det kom flickorna till mig och dom drack nu hela kvällen och hade party fiilis men jag och annica var ennu lite trötta från fredagen så vi tog det lungt:D

IDAG vaknade jag typ klockan halv 9 och mådde jätte dåligt.
jag förstod inte alls någå för jag hade ju inte druckit någonting mycke alls.
Nu är klockan 6 på kvällen och jag har spytt tre gånger idag och har stegring så jag har konstaterat något virus i mig-.- pappa känner sig ochså sjuk.
jag tror jag måste bli hemma från skolan, jag vill ju inte gå dit och spy ner alla.
eller kanske det går om..VEM VET!?
men nu mår jag inget vidäre och jag skall gå och vila nu.
har inte ätit något annat än en matsked youghurt idag -.-

JaAAAA..sen borde ju mamma kommit hem på fredagen men hon är fast i Spanien.
Dom var först på Kanarieöarna men nu har dom flyttat dem till fasta Spanien.
jag saknar henne och är arg när hon inte kommer hem.
men inte kan hon någonting till saken men jag bara undrar vart är denna värld påväg?


ha det bra.
uppdaterar när jag blivit friskare.
kram:alex2

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010041711493977_uu.shtml



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?