JAG SKU BARA SEJA ATT JAG HATAR TANDLÄKAREN.

2010-04-08, 14:14:04 / Kategori: Allmänt
först börja dagen med ett hissa prov som jag nog blir gokänd.
sedan var det tandläkarn.
dendär jäävla tandläkarn.
alltså hon våga inttens seja till mig hur många början till hål jag hade men hon konstaterade att 5 stora hål skall borras.
till det reserverade hon 2 GGR 45 minuter..HUJHUJHUJ! alltså dör jag inte nu dör jag aldrig.
sedan hatar jag att hon måste marra dedär med borstande och regelbundna måltider och fluor o blablabla...


Nu skall jag försöka läsa lite finska(skiter sig endå) och sen skall jag med mamma till butiken för att fylla kylskåpet. TAMMEFAN JA SKA HA BEN & JERRYS IDA. mamma får seja va hon vill men om jag inte får det så setter jag mig ner och stor-gråter.

Senare skall jag träffa mina aldeles juvliga karin.
kan inte väntta.

JESS! imorgon kommer wessus tibaka till skolan<3
har saknat henne.
kanske vi hittar på nåt på lördagen;)DOKADOKADOKA..
nej jag är en snäll flicka.
NOOOT.


namnamnam...kan inte väntta.


ha det bra.
kram:alex2






linkkari

yay. olles resa va int onödi :DD



2010-04-09, 19:28:14 URL: http://finalina.ratata.fi



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?