okej..

2010-04-07, 20:59:03 / Kategori: Allmänt
jag är orolig när jag kollade just på OLIVIAS blogg hur jäävla mycke hon har panostat till hissa provet :SSS
fast jag älskar mina kära vänner på prg som har bättre hjärnor än mej och förklarar allt så att tillochmed JAG förstår.
TACK PUSS.
matta provet blev nog underkänt men kanske man skulle kunna få en femma i dethär:)
håll tummarna för mig imorgon.

OCH VETTNIVAD jag just kom ihåg.
JAG HAR FUCKING TANDKLÄKARE IMORGON.
hissaprov + tandläkare.
kan det bli värre?
nej.
pluss att jag skulle behöva sömn men NEJ jag kommer ligga uppe hela natten och bekymmra mej.
stackars lilla mej.
vem skall trösta myggan?


gonatt.
kram:alex2

Karin

Kom hit så ska ja trösta dej!



2010-04-07, 21:27:13 URL: http://kavist.blogg.se/

Olivia

Fast ja ha läst mycky så fattar ja ändå ingenting :s de e helt jävla svårt o ja lovar att terese kommer att laga de så fittit hon bara kan...



2010-04-07, 21:52:34 URL: http://oliviahellroos.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?