Onsdag,klockan är lite före 8 och jag är redan i skolan.

2010-04-28, 06:49:51 / Kategori: Allmänt
hej!
ursäkta så mycket för min mega dåliga uppdatering här på bloggen men jag har haft ett lite hektisk början på veckan.
På söndag kväll började vi att bära ved.
Jag var helt slut på kvällen.
På måndagen hade man 8-4 dag och efter det var det itis som gällde med karin.
jag shoppade annicas födis present och en klänning till vappen:)
den är ganska hot stuff;)
Sedan igår så var det städdag efter halva skoldagen.
vi städade vid kokon.
HYJ HEMMETI VIKET JOBB!
ni som skräpar ner borde komma själv och städa nångong.
Då söker ni gärna en roskis i fortsättningen:D
sedan var det vedbärning när jag kom hem och sen hann jag se karin en sväng på kvällen:)

Jag är helt super trött för jag har sovit dåligt hela veckan pluss att jag börjar få någon slags allergi:/
ush ush...
måste nog vila upp mig nu för vappen firande
DET BLIR SÅÅÅÅ ROLIT!
kan inte väntta.
skall ennu köpa drickor,serpentiner,balonger och några crazyga brillor;)

nu skall jag gå och ha musik.
idag får vi sluta tidigar när vi städade så duktigt igår.
sen är det prg som gäller.
uppdaterar när jag hinner :)

ha det bra!
kram:alex2


FÄÄÄSHHHÖÖÖÖN



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?