party igår...

2010-04-04, 14:01:58 / Kategori: Allmänt
hellou.
vaknade idag med en ganska inte najjjs HUVUDVÄRK.
partyt igår var aningen konstit men endå jätte roligt!
jag hade i alla fall jätte roligt men ångrade att jag drack ren sprit raakana:D

annica for just till stan efter att vi hade suttit och sett på gudstjänst från tvn när vi hade svartmålade naglar och krabbis så kunde vi ju inte fara till kyrkan.
nu sitter jag hos karin och får se vad vi skall hitta på idag.


jag är så arg på mig själv när jag inte alls har läst till prov och nu har jag igen stress och panik.
kivakivakiva.

mera påskägg och mindre skolstress TACK!


kram:alex2

p.s. JAG TROR INTE NI VILL SE NÅGÅ BILDER FRÅN IGÅR...jag vill inte heller...



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?