snälla snälla snälla snälla...

2010-04-05, 16:18:23 / Kategori: Allmänt
låt mig kasta mina skolböcker i roskisen.
jag har noll koll på domhär provena just nu.
jag kommer få underkänt och det är inget annat jag kan göra än att se mig själv i spegeln och gråta.
det är för sent nu...
man borde ha festat mindre och läst mera och gjort sina läxor och uppgifter.

MEN NEJ!
man bara lever livet och tror att man går i öny..alltså i en sån skola som man glömmer allt som heter läxor och uppgifter. när dom har veckosslut så har dom veckosslut..dom behöver absolut inte bry sig om någå prov eller arbeten.NEPP! snacka om lyxliv. medan vi (gymnasie elever) bär hem stressen varje fucking dag över någå som skall vara klart då och då och då.....

vafför kan inte finland laga som sverige har. Sådär att man kan ta gymnasiet och något yrke i samma skola.
jag hade ju nästan tänkt ge mej av ti sverige vid ett skede eftersom jaag bara var så JÄVLA trött på allt.
där skulle jag ha sökt till en skola som hette Scengymnasiet. TEATER+GYMNASIE= <3
men tror du lilla äkliga ussla finland har något sånnt att komma med. NEJNEJENEJNEJNEJ!


nu skall jag gå och dränka mina sorger i lite snask och försöka ta fram skolböckerna och kolla lite.

jag saknar wessman och march..dom båda jävlarna är i Spanien och kan inttens läsa till prov med mej:(
men sen när dom kommer hem är det full rulle igen.


JAJUSTDE. Var föresten just på min farmors 70-års kalas. Det är alltid lika roligt att fara till famo och fafa för man grinar så tuuusan till pappas släkt:D


ikväll skall jag träffa karin.
men nu skall jag tammefan läsa lite före det.

HA DET BÄST!
kram:alex2


party like a rock star. sini,jag,emppuuu

weslann

det fixar seij myggan min, du klarar no provena! PUSS JA SAKNAR DEIJ!



2010-04-05, 19:09:10 URL: http://wessus.blogg.se/

empoo

de e no sibbo gymi som gälläer för dej nu... påriktit fundera på saken. en period hit! please<3



2010-04-06, 10:52:43 URL: http://emppen.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?