söndag.

2010-04-11, 12:39:57 / Kategori: Allmänt
ursäkta dålig uppdatering.
efter skolan så for jag till wessus och chilla med marta och wessus.
FIINA SPANIEN BRUDAR! tack marta för den lilla gulliga flaskan!

sedan var det leffa i stan som gällde med karin,annica jonatan och basse.
vi såg på denhär filmen:


den var bra och rolig !

sedan blev det ennu lite cruising på kvällen/natten med karin och boysen eftersom annica blev i stan.

på lördagen alltså igår så kom min söta ekorkurre camilla och väckte mej och sedan spenderade vi dagen med henne och bruttan och hundskit! :D (alltså pappa hade oss att mokka hundskit,ush fy fan!)

senare for vi efter robin,och tog sen lite alkohol hos karin.
SUPER ROLIGT som vanligt:)
kvällen slutade eller jaaa..kommer inte ihåg så mycket men jag tror vi gick och lade oss typ någå klockan 5:D

nu sitter vi med robin och karin hemma hos karin och hon lagade just mat åt oss.
MUMS!
snart bär det av på ett möte angående mitt sommarjobb! urk. skulle inte alls orkka.

SOM TUR har man nu tre dagar ledigt,eller jaaa på onsdagen provutgivning men i alla fall ingen vanlig skola.
vi hade tänkt åka till öny imoron me wessus en sväng och kanske gå och luncha lite ochså.
jejejej..

men idag skall jag bara ta det lungt och tänka på livets mening och vila upp mig för en sista jobbig period före sommarlovet!


ha det skönt.

kram:alex2



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?