torsdag,sista an

2010-04-29, 09:55:26 / Kategori: Allmänt
hellou.
alltså när jag vaknade idag på morgonen och tittade ut från fönstret så svor jag.
jag kunde inte förstå att det har varit typ 15 grader varmt igår i solen och nu så snöa det slask och regnade och blåste som faaaan.
HUUUUUJ va hemsk.
hoppas det skulle hålla upp imorgon när det är vappen:)

Idag skall jag sista gången efter skolan fara på Anonyma Nikotinister.
För vissa har det lyckats riktigt bra med slutande och jag har nog minskat lite!
Vi skall först tala lite och sedan skall vi spela spel och äta snask^^
liiite kiva.

sen kommer karin efter mig och vi skall fara till butiken och handla lite inför imorgon!
jag är smått nervös och stressad att kommer allt faktiskt bli som man förväntat sig?
jag brukar ha det problemet alltid.
sedan blir jag mega besviken när allt skiter sig:/
MEEEEN, vi hoppas på det bästa.


ha en bra regning torsdag.
ikväll blir det massor med skolarbeten som skall vara inlämnade före vappen-.-
imorgon maskerad i skolan.
jag hade tänkt vara en geting:DD


kram:alex2


det skulle vara helt trevligt om det vore sådant regn där regnbågen kommer upp men NEJH!
det är såndänt hemskt snöblandat slaskigt regn.
Jag tror föresten att det finns en skatt i regnbågens ena ända.
Och en dag skall jag bli vetenskapsman och hitta skatten:D

fanny

höhöhö geting o mygga :D nåjo. myggor e ju dock snygga OCH stygga! herr mask herr mask herr mask spam.



2010-04-29, 14:42:25



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?