veckosslutet var ganska roligt.

2010-04-25, 18:41:47 / Kategori: Allmänt
hejssan!
nu har jag tagit ett chill veckosslut utan något festande eller drickande.
VAD ÄR SKÖNARE ÄN DET?
På fredagen for jag genast efter skolan och träffade emppppuuu och lagade dramat klart.
vi åt pizza. naaajjjs.
sedan på kvällen for jag och karin efter bruttan och sedan så for vi till kalkstrand och chilla.

sen blev det lördag.
var ganska nervös.
men allt gick som planerat om inte bättre och dedär med catwalken var en helt sika siisti upplevelse:D
jag blev ochså meikkat ganska fint och hanna tog några bilder på mig och lina och fanny.
laughter
(TAGEN AV HANNA)

På lördag kvällen var vi med en hel hög idioter här och chillade hos mej.
vi hade helt SUPER roligt åt filmerna vi filmade in med annicas kamera:D
dom är barnförbjudna.


Idag är det söndag= den äkligaste dagen på hela dumma veckan,eller jaa..tisdag e ochså ganska äklig.
Dagens projekt var att rada VED. det finns inget värre.
och jag har haft en grymm huvudvärk hela dumma dagen. ingenting hjälper.
nu skall jag gå i bastun så mina muskler tinar upp tills imorgon när jag skall bära ennu mera ved.
urk..


ha det skönt.
kram:alex2

emppen

bildena hanna tog på er e sååå fittit snygga!!!!! siis waude wauuuu!!!!!! tack fö alla dina länkar... ja ha helt vitusti läsaren nu :DDD HAHHHA!! PUUUSSS!!!



2010-04-26, 16:22:53 URL: http://emppen.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?