2 prov kvar.

2010-02-09, 12:55:11 / Kategori: Allmänt
heyya!
idag hade vi modda prov som gick ut på en muntlig presentation..JESS det ända provet jag kommer få över 7 i denhär provveckan:D GRATTIS ALEXANDRA! du är en riktig satsare.
imorgon har jag matta prov och sedan ennu på torsdagen finska.
båda dom ämnena är som hebreiska för mig men mattan är nog VÄRST! jag hoppas så på gokänt.
att börja läsa nu när man inte följt med på hela kursen är inte sådär allt för vettigt! men nåjoo...

Idag skall jag bara vila.
har haft huvudvärk nu par dagar för jag har så spänd nacke så jag har sovit dåligt om nätterna.
VILL NÅN BJUDA MIG PÅ MASAGE? :)

nu skall jag gå och laga någå att äta. kanske en smootie;)

ha det bra!
imorgon är det prg.
JIPI!

kram:alex2


jag saknar sommar. båtåkande på lande med "hasse! :)

Anonym

fin blogg!



2010-02-09, 15:54:56 URL: http://hannahhp.blogg.se/

BIRGER

BIRGERS MASSAGE STUDIO BJUDER PÅ MASSAGEEEEEEEEEEEEEEEEEE



2010-02-09, 18:53:48 URL: http://emppen.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?