fail..total fail..

2010-02-15, 19:27:04 / Kategori: Allmänt
heyy.
idag var det måndag.
ny periord började och vi hade provutgivningar.
failade matta kurssen och fick 4a på betyget:(
är jätte besviken på mig själv.
men som tur har mina genialiska vänner lovat hjälpa mig med att öva till omtagningsprovet.
i ett av mina favoritämnen , modda, fick jag 9+ :) är väldigt stolt.

efter skolan for jag och reserverade böcker och sedan for vi till hese med alissa!
vi höll på att dö i skratt när vi stod på tobak vid matkahuolto så kom en gammal gubbe och talade med oss, konversasionen gick ungefär såhär:

(gubben glor när han går förbi)
(stannar)
(glor lite till)
Gubben: Är inte flickorna lite för unga att röka? (OBS! på borgå dialekt)
Jag: Int e vi nu så unga (försöker hålla mig för skratt när han glor på oss)
Gubben: Vet int flickorna att tisuna(alltså brösten) blir små när man röker?

Sen kund jag int hålla mig mera jag började skratta som tusan.

Alissa skriker efter gubben: INT SKA VI HA NÅGÅ STORA TISSAR HELLER! dom e bara till problem




hahahhahh!! borgå är....SPECIELLT :D


sedan for jag hem en sväng och sedan till prg på syklubb.
eller det heter syklubb men det är igentligen en skvallerklubb!

nu har jag just varit och duschat och känner mig fresch och ny!

snart desperate och sedan sova så man orkar kämpa imorogon i skolan,så det inte blir flera 4or!


gunatt!
kram:alex2



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?