Hellou..

2010-02-06, 16:09:23 / Kategori: Allmänt

Igår så chillade vi bara hemma me annca och jonatan. vi kiiga film och talade skit :D

idag låg jag och annica ganska länge och slöade i sängen och såg några filmer!
nu är jag hos mina kusiner..jej! vi har idag ff en stund på kvällen så vi skall spela wii och annors bara härja:D

imorgon på morgonen skall jag till kyrkan.
sedan senare på eftermiddagen skall jag kanske träffa jocke, för han skall banda in när jag fotar.
HUUUJ jag hörde av karin att alla mina bilder skall läggas på x3ms hemsida och sedan skall folk rösta om dom är bra eller dåliga. SNACKA OM PRESS PÅ PEREKTA BILDER!
i alla fall..
snart är det vardag och framför sig en hel vecka med prov-.- urk..

ha en bra lördagkväll.
kram:alex2




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?