ojjjh va skönt det är att vara hemma igen:)

2010-02-27, 09:49:42 / Kategori: Allmänt
INGET SLÅR ENS EGEN SÄNG! <3

jag kom hem igår efter att ha suttit 12 timmar i bilen med mamma och pappa -.- och for genast iväg och åka lite till med karin :D så jag satt väl någå nästan 16 timmar i bilen igår !

jaaa...min vecka..
har fotat några bilder, men inte så många.
min vecka började med att jag hamnade fara till läkaren och dom konstaterade att jag hadde keuhkoputkentulehdus..alltså ömmmhh.. Luftrörskatarr tror jag ;D
såååå.. jag hade två dagar som jag inte fick anstränga mig.
sedan var jag några dagar till backen och fick pröva det jag MEST av allt ville pröva=
HUSKYHUND-ÅKNING!! och det var helt super roligt.
jaaa.och i förgår skadade jag svanskotan för jag skulle med allt våld pröva snowboard-.-
jaa..va gjorde vi annat, jag har i alla fall en dyngsrytm som en 5 åring:D
att gå och sova klockan 9 och vakna halv 8 på morgonen typ det har jag gjort hela veckan.

int har jag så mycket annat att berätta, för de som inte har varit i lappland så är det verkligen en upplevelse man måste få uppleva..FÖR NI KAN GLÖMMA ATT JAG KOMMER OCH SKIDA ME ER TILL TALMA ELLER KOKON efter dethär eftersom man är bortskämd i kvadrat med stora fina backor;)

nu har jag babblat på..
idag får jag se bruttsss!!!
vi skall till karin för hon har ff;)


ha det bra!
kram:alex2


p.s.saknar dej ochså linkkari </3















som ni märker har jag fått svartvitt på hjärnan och jag älskar min kamera när den tar så bra svartvita bilder:)
mera bilder senare...



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?