x3m

2010-02-08, 17:22:13 / Kategori: Allmänt
hey!
idag skrev jag först psykologi provet och sedan var det off to helsinki.
Anton tyckte bilderna var mycket bra och sen bandade vi klart programet.
det var nog faktiskt en mycket rolig upplevelse.
tack till karin för hon hjälpte mig<3

nu skall jag öva till modda provet och sedan skall jag kanske fara med karin till kessan en sväng.
och förståss kommer det desperate houswifes idag och det kan man INTE missa!

ha en skön kväll.
kram:alex2

BILDERNA:


känsla



jag är försenad



ljus



©Alexandra

hanso

känslabilden är jättenätt :)

försök se min video på annan dator än den du nu har! fö de e antagligen din dator som int vill sallia filmen:P



2010-02-16, 19:27:51 URL: http://krusbarochkatter.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?