att vara sjuk i skolan är inte najs...

2010-01-21, 13:00:26 / Kategori: Allmänt
hej!
kämpade mig till skolan idag fast jag hade stegring när jag kom hem från prg:(
min hals är sjuk och nosen rinner.. INTE KUL!

Nu har jag håltimme från 2-3 och sedan historia från 3-4!
Man kan ju ha ett bättre slut på skoldagen men nejh! Här skall det straffas:D

Jag har inga planer för ikväll men jag tror det blir en stor kopp te och bara "chill" för något annat orkar inte min lilla hjärna med.
Kanske en sväng och träffa karin eftersom henne har man inte sett på par dagar!

JAG VILL INTE VARA SJUK TILL VECKOSSLUTET! det är så tråkigt att inte få njuta av den tid man är ledig från denhär pinan som kallas skola.


Jag har på sista tiden alvarligt fundera på ett skolbyte.
Tänker inte nämna mera än så nu men det som jag kan seja är att det är inget fel på BOGY
det är min motivation till gymnasiet överlag som är på nivå 0 !
I alla fall så kämppar jag mig igenom dethär första året och sedan får man se!
Men jag kan bara seja att jag är inte "nöjd och glad och lycklig" i skolan just nu.
Medetsamma skulle det vara synd att byta skola eftersom man just har börjat få riktigt bra vänner här.
OCH DOM SKULLE MAN JU SAKNA!


nu skall jag sluta babla och se på andra avenyn och facebookka;D

ha en bra torsdag!
kram:alex2

Lina

what!? ska du byta skola?! OMG! vart då??? skolan suger just nu, ja vet men fösök årka! kram <3



2010-01-21, 15:33:33

Lina

ska du fa ti e yrkesskola?????!!! nej myggs du måst kämppa i gymnasie!!! int ha du alls dåliga prestatoner, dom e ju helt okej faktist! <3



2010-01-21, 17:54:49



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?