Det nya året är igång...

2010-01-01, 17:09:21 / Kategori: Allmänt
Heelloou!
Igår var det..jaaa.. kvällen var sådär tvåsidigt.
Vid ett tilfälle hade jag jättenroligt och tänkte att dethär blir det bästa nyåret EVER!
Men sen så mittiallt blev jag jätte nere..hmm konstit

Vi for på "jatkot" till oss efter hinssis med ett par juuvlliga tyyper.
Sista gästerna alltså pona och jonatan for hem klockan 6 och vi slapp i säng klockan 7 på morgonen!
Men ett ganska lyckat nyår i alla fall var det!
Saknade förståss de vänner som inte var där.

Idag har jag bara slöat och nu sitter jag hos karin och vi skall smälla några kvarblivna nyårsraketer. Eller småa smällaren.
Jag vet inte ennu kvällens planer men det blir väl bara chill.

Jag vet inte om jag borde skämmas eller vara jätte glad över nyåret men det var något som feilade.
vet inte vad!


Lägger senare in de få bilder som vi tog eftersom jag inte var i bästa skicket att ta bilder helatiden.


Ha en bra början på år 2010.

kram:alex2



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?