Nyss hemkommen från liite shopping.

2010-01-09, 15:34:55 / Kategori: Allmänt
HEY!
Vi var med mamma och pappa och shoppade.
Mycket kuul eftersom vi aldrig typ gör någonting tilsammans.
Vi slösade helt för mycket pengar.
Sport saker är ganska roliga^^

Nu är jag trött.
Borde ta en tupplur så man orkar göra någonting ikväll.
Undrar vad? :S


fasssttt..igentligen så kan jag inte fara någonstans för jag kunde inte motstå frestelsen och jag tog vitlökspotatis till maten.. DUMT VAL! min andedräkt luktar vitlök på 100 kilometers avstånd. Jag rekomenderar att ingen talar med mig :D


ha en skön lördag.
kram:alex2 

Alicia

Fin blogg, men det skulle vara lite roligare om du fixade en egen design? Men annars var den fin och intressant :D.



2010-01-09, 16:03:44 URL: http://alieee.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?