PUB DILAN ÄR GOERT

2010-01-24, 15:25:07 / Kategori: Allmänt
hej!
Idag vaknade vi ganska tidigt och åkte med mamma,pappa, moster och annica upp till Paipis för att kolla på åkerbilstävlingar där min kusin och farbror körde i :)
Det var helt SJUKT kallt så vi kunde inte stå och kolla så länge.
Sedan blev vi hungriga och åkte till Pub Dilan på pizza. Eller dom andra åt pizza men jag tog kebab ^^
DE VA NAJS!

Sedan förde vi hem annica och nu sitter jag här och trögar mig framför datorn.
Borde göra lite skolarbeten men HEY! KIINOSTUS KUN KILO PASKAA!
jaa okej förlåt detdär var lite att ta i..MEN i alla fall har jag ingen lust att göra någå.

Skall väl än sväng och hälssa på Karin idag och sen skall jag sitta JÄTTE länge och bada bastu på kvällen eftersom mina tårnar ennu inte har tinat upp sen dagen :S

HA EN SKÖN SÖNDAG!

kram:alex2






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?