samtal.

2010-01-28, 16:30:48 / Kategori: Allmänt
Hej!
Fick just ett samtal från radion..
eller inte från radion men från en som jobbar där :D
Vi skall nämligen fara med karin till en "pro" fotograf och jag skall få fota henne i en riktig studio.
Det blir mega rolit:)
Det blir nästa måndag.
Om jag får ledigt från skolan-.-
Vilket kan vara ganska svårt eftersom jag inte gjort någonting annat än skolkka på sista tiden.
Huj..jag skäms över mig själv.
Jag är ett slater.
ETT SLATER!


nåjaa..nu skall jag gå och fortsätta se på filmer.
vanessa lånade 6st filmer till mig så där har jag nog att titta på :D


imorgon far jag till skolan.
det har jag bestämt mig.

på kvällen är det eventuellt fest hos hinssis.
men jag har igentligen ingen större lust att fara på den!


ha de najs.
kram:alex2



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?